Post new topic   Reply to topic    GoodGame Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Zinvilicious
Guest

Reply with quote

re: [DECLINED] Monk MW

0
Personlig Information.
Namn: Christoffer Bergåse
Ålder: 20
Kön: Man
Berätta lite om dig själv:
Om mig jag gillar att lira Wow, träna, träffa folk, just nu är jag livsnjutare, och 50% delägare i ett lite företag med en vän och arbetsökande på den andre halvan.

Karaktär Information.
Namn: Zinvilicious
Klass: Monk
Main-spec: MW
Har du ett off-specc och hur väl kan du spela det: Är inte hundra på WW monk men håller på att lära mig Det man kan Enhan och Cat Druid bättre i dps väg
Server: Sylvanas
Armory länk: http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Zinvilicious/advanced jag har en hit ring PGA den ger bättre stats än Flex ring när jag Refogea
Visa logs, ex "World of Logs": har tyvär inga på mig hitta på mig i FL på druid tank
Berätta om din roll i raids, samt förklara din rotation: kommer att skriva alla min Core spells och försöka att förklara till mitt bästa:)
RWM: Main heal som men ska hålla på CD försöker ha på tank alltid lite Rng får man leva med ibland
SHM: min target on heal
SM: mer än Oshit klick när man har SHM på ett target
EH: mer för att få CHI
EVM: använder för att pre hota tanks vid stora Dmg drops eller en person som ska soka en DMG
Tier3 Talent: Chi Wave använder jag mest när folk är lite över allt men vid stack som galakras så tar jag Chi burst
TFT: är man snabb kan man ha upp til 16 ppl hotade i 16 sec
MT: får jag för att använda Chi och får tillbaka mana
CJL: vid en boss som behöver lite mindre heal över en lång tid så köra jag den och gör dps och får ut heal vi min staty och mig via 20Y
Uplift: 2chi cost för att heal folk med RWM och förnya med TFT
LC 2min CD vid mindre heal typ när man sprider vid Garrosh när han snurra
Tier 5 Talent: nu för jag med Ring men leg funkar med det är lite vad man gillar
SCK: den fick ju en nerf så den tar bara 7 ppls så men är det mycket AOE stack DMg kör jag med Chi Torpedo
Rev: min ända Stora Raid CD 3min med Mass Dispell så jag gillar och ha den till bara dispell ibland nag jag vet att det är lite dmg som på Thok o Fallen
Tier 7 Talent: mycket på vilken boss och vad man ska göra men gillar att lira med Invoker men vid stack så är det Torpedo med T1 med 3 rolls mer Free heals.
ska jag summera upp detta är det mycket från boss till boss. jag att jag sitter med en extar stor bild på RWM när den inte är på CD och kolla mycket timers när man ska Prehota folk och ha många upphotade med TFT och uplift. vill man dps vid down time så ska man bara CJL och ha sin hot ner med att använda Chi för att få tillbaka manatea.

Är du ursprungsägaren av kontot?
Om inte, vart fick du tag på det?
jag detta är mitt kontot

Speltid och aktivitet.
Hur mycket spelar du varje dag? Hur du något planerat inom snar framtid vilket kan påverka din aktivitet? Förklara hur din situation ser ut.
jag jobbar som sagt 50% med min vän men det är hemifrån så kan alltid vara online och är online 8 timmar om dagen och i sommar så har jag en fastighet att ta hand om men jag kan själv bestämma tider att jobba men vid Wod så ska jag ha ledigt för att race med mina vänner till hundra. men har jag ett guild om vill proga i tidig Wod så kommer jag ta mer ledigt för jag har 5 veckor att ta ut.

Dator och uppkoppling.
CPU: en 3.10Ghz i5
RAM: 6 GB
Grafikkort: Nvidia Gfoce 630
Internet: 100/100 från Tele 2
Skärmupplösning och FPS i 25 man raids:
Testa detta med en big pull i Soo vid shamans när alla AOE hade stablit 60Fps

UI screenshot + Keybindings.
Bild på din user interface. Använder du mycket keybindings?
http://imgur.com/NTVtJrn
https://www.youtube.com/watch?v=jWCHR5Us_gc Mitt Ui i raid har fixa till Weakauras med Trinkt proc och back proc och Dibuffs som ska bort
använder 1-5 Q E R T F G V med sen kommer lite CD med Sift samma och DMG med Alt Q 4 5 e och mindre viktiga saker

Berätta om tidigare raid erfarenheter under tiden då det contentet var aktuellt.
jag börja raida småt i ulduar kom till yogg men döda aldrig han sen kom TOTC hade en paus då sen kom Icc börja i små guild sen kom jag till ett guild som jag gjorde 11/12HC 25M och 12/12 HC i 10M
i detta guild var jag från helt ny till officer för healers och CD caller
sen kom cata fick aldrig testa HC där för alla jag hade spelat med sluta. Fl vecka ett fick vi 7/7 sen flytta jag till spanien 3 månder ingen Hm där heller Ds spela aldrig Mop försökte som fan att hitta ett guild men ne var inte med helt i starten så när all hade gjort full kills på allt så fick man aldrig join fast man hade LFR gear. tot ne sorry fick inte testa fast alla sa att det var en bra raid. sen kom Soo join en vän och nu har vi 5/14hc i detta guild är jag main caller för CD

Vilka guilder har du spelat i och vilken roll har du haft?
i Ulduar var jag healer idet guildet
Zymtom var jag Healer
Cata guilden var jag healer i men fick bara full normal clear
Frozen ..... kommer inte ihåg namnet var jag OT på min druid
och i Familjen är jag healer

Varför vill du joina oss?
jag vill ha ett nytt hem som är stablit i raiden och ha roligt utanför wow och så man kan skoj med

Hur är din inställning till progression och farm raids?
Progress kommer alltid först. saknar den känsla att Wipe sen se alla springa in och göra om detta hat komma på när man ska dra CD o allt
när man kommer in på farm så blir allt att man har roligt under raid och sånt skoja med varandra

Kan du prioritera WoW under progress?
Ja

Varför lämnar du din nuvarande guild?
Alla har slutat lira så typ sitter själv i guild med lite levelare och har skoj

Applyar du till någon mer guild? Vilken/vilka?
Nej

Vad kan du erbjuda GoodGame?
Här är din chans att blåsa iväg oss med en wave of awesomeness.
Ser fram i mot WoD med mana ändringar och Monk ändrigar over all med en typ Dps heal stance och healing ändrainga over all håller mig up to date med info på min klass och om jag hittra jag inte så börja jag testa mig fram till något som jag gillar och gör jag fel vill jag veta det dirr så jag vet vad jag kan göra om och göra rätt

Känner du någon i GoodGame?
Nej

Rita din favorit World of Warcraft boss i paint och förklara vad som gjorde fighten så bra.
Det behöver inte vara snyggt, allt handlar om känsla. Att hoppa över denna delen i din ansökan kan tolkas som bedrägeri. Ladda upp din bild på valfri sida.
http://imgur.com/RiPzxRD LK 10m Hm många Wipes i P1 o P2 på lätta saker

Någonting du vill tillägga?
Hoppas ni gillar apply

Hur kontaktar vi dig utanför WoW? (Email/Skype/Battletag etc)
Skype Bezon93
Battlenet Besons7@gmail.com någ lättas att få tag i mig

Guest Post Rules are In Effect for this Post
Zephs
Zephs86
Officer

Send private message
Reply with quote

0
Forum Image

Send private message
Reply with quote

0
Forum Image

Send private message
Reply with quote

0
Detta ska betyda?
Quiray
Quiraysson
Officer

Send private message
Reply with quote

0
Hej Christoffer Eftersom du inte har några logs så kan du inte bevisa för oss att du är personen vi söker, lycka till med att hitta en guild som passar dig. [DECLINED]
Capitalistic
Raider

Send private message
Reply with quote

0
Min kommentar var bara ett svar till Zephs. Men tror han syftar till att ingen av dina länkar är "klickbara" Happy

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum